مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:252023-10-28سياسي

ضرورت توجه به حوزه ی پدافند غیرعامل همگام با فناوری های جدید


باید هم گام با فناوری های روز به حوزه ی پدافند غیرعامل توجه کنیم تا تاسیسات کشور در برابر تهدیدات دشمن مصون باشند و امنیت جانی مردم هم تامین شود.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: باید هم گام با فناوری های روز به حوزه ی پدافند غیرعامل توجه کنیم تا تاسیسات کشور در برابر تهدیدات دشمن مصون باشند و امنیت جانی مردم هم تامین شود.

دکتر حسن بهرام نیا ، امروز شنبه 6 آبان ، در رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل در ایستگاه cgs در هفت چشمه ایلام، با اشاره به حملات پی درپی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اقدامات و حملات پی درپی رژیم منحوس و کودک کش اسراییل تداعی گر دوران چنگیزخان مغول بود که نماد شقاوت و بی رحمی است.

وی گفت: سال هاست شاهد جنایات رژیم منحوس اسراییل هستیم که به مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین به صورت بی رحمانه حمله می کنند که این حملات را محکوم می کنیم و برای مردم غزه آروزی پیروزی داریم.

استاندار ایلام با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت پدافند غیرعامل و تکمیل زیرساخت های این حوزه، گفت: مقام معظم رهبری توجه به پدافند غیرعامل را بسیار مهم عنوان کردند که باید به صورت جهادی و با رویکرد بسیجی وارد عمل شویم و کشور را بسیج کنیم که این تاکیدات مقام معظم رهبری برای همه ی مدیران فصل الخطاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به حوزه ی پدافند غیرعامل همگام با فناوری های جدید

ضرورت توجه به حوزه ی پدافند غیرعامل همگام با فناوری های جدید