مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-19بين الملل

استاندار آذربایجان غربی: ظرفیت مناسبی برای توسعه روابط با سوریه وجود دارد


زمینه ها و ظرفیت های خوبی در آذربایجان غربی برای توسعه روابط با کشور سوریه وجود دارد که در بسیاری از موارد منحصر به فرد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی با اشاره به سفر اخیر خود به سوریه و توافق های انجام شده، اظهار داشت: زمینه ها و ظرفیت های خوبی در آذربایجان غربی برای توسعه روابط با کشور سوریه وجود دارد که در بسیاری از موارد منحصر به فرد است.

وی افزود: مسئولان کشور سوریه و استان های مختلف آن، برای توسعه روابط و زمینه های همکاری آمادگی داشته و از این موقعیت برای توسعه روابط استفاده خواهیم کرد.

معتمدیان همچنین با اشاره به اهمیت حوزه حمل و نقل کالا و مسیرهای دسترسی آذربایجان غربی به سوریه، خاطرنشان کرد: اینکه بازار سوریه می تواند هدف خوبی برای تولیدات آذربایجان غربی باشد.

وی تصریح کرد: ارتقای همکاری های اقتصادی و صنعتی، یکی از زمینه های مورد تاکید در این سفر بوده و نهادهای مسئول و دستگاه های متولی زمینه انجام این تعاملات را فراهم کنند.

معتمدیان همچنین برقراری پرواز به سوریه از طریق فرودگاه ارومیه را یکی از مهمترین برنامه ها برای توسعه روابط عنوان کرده و اظهار داشت: این فرودگاه می تواند علاوه بر آذربایجان غربی، پوشش منطقه ای در خصوص مسافرت به سوریه را به ویژه در حوزه زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان غربی: ظرفیت مناسبی برای توسعه روابط با سوریه وجود دارد

استاندار آذربایجان غربی: ظرفیت مناسبی برای توسعه روابط با سوریه وجود دارد