مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-13ورزشي

صدیقی: پیشرفت خوبی در عرصه قهرمانی داشتیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیر صدیقی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در خصوص عملکرد این فدراسیون و تیم ملی ووشو ایران پس از بازی های آسیایی اظهار داشت: - رییس فدراسیون ووشو گفت: سال جاری اگرچه سال بسیار شلوغی برای فدراسیون ووشو بود، اما عملکرد بسیار خوب و نتایج خوبی در میدان های بزرگی مثل بازی های آسیایی رقم خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیر صدیقی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در خصوص عملکرد این فدراسیون و تیم ملی ووشو ایران پس از بازی های آسیایی اظهار داشت: امسال اگرچه سال بسیار شلوغی برای فدراسیون ووشو بود، اما عملکرد بسیار خوب و نتایج خوبی در میدان های بزرگی مثل بازی های آسیایی رقم خورد.

ما با کسب مجموع 12 مدال در بازی های آسیایی، توانستیم پیشرفت خوبی داشته باشیم.

او ادامه داد: نیمی از این مدال ها را دختران ما به دست آوردند و ما در بخش کوراش بانوان، 2 مدال نقره و یک برنز به دست آوردیم که برای اولین بار حاصل شد.

ما در مسابقات قهرمانی آسیا هم شرکت کردیم و در مسابقات کامبت گیمز هم حضور داشتیم 2 مدال طلا 3 نقره و یک برنز به دست آوردیم.

صدیقی درباره برنامه های پیش روی فدراسیون ووشو گفت: برای مسابقات قهرمانی جهان ووشو و کوراش آماده می شویم و در ادامه بازی های داخل سالن آسیا در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدیقی: پیشرفت خوبی در عرصه قهرمانی داشتیم

صدیقی: پیشرفت خوبی در عرصه قهرمانی داشتیم