مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-19بين الملل

استراتژی دروغ از عراق تا غزه


با گذشت بیش از 40 روز از آغاز عملیات توفان الاقصی علیه اشغالگران و شروع جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، تل آویو تاکنون هیچ دستاورد قابل توجهی در عرصه نظامی به دست نیاورده است و همه آنچه از این رژیم دیده ایم، - با گذشت بیش از 40 روز از آغاز عملیات توفان الاقصی علیه اشغالگران و شروع جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، تل آویو تاکنون هیچ دستاورد قابل توجهی در عرصه نظامی به دست نیاورده است و همه آنچه از این رژیم دیده ایم، بمباران ساختمان های مسکونی و کشتار زنان و کودکان بی گناه بوده است.

با ورود زمینی ارتش اسراییل به غزه اوضاع برای تل آویو حتی بدتر نیز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه وطن امروز در ادامه نوشت: 1- ارتش رژیم تروریست صهیونیستی که با ضربه توفان الاقصی دچار گیجی و سردرگمی شده بود اکنون با ورود زمینی به غزه بیش از پیش دچار استیصال شده است.

نظامیان اسراییلی تاکنون حتی یک فرمانده مقاومت حماس یا نیروهای حماس را در عملیات های زمینی خود در خاک غزه دستگیر نکرده اند تا پیشروی های خود در غزه را تثبیت کنند یا دستاوردی برای حمله زمینی خود به غزه بتراشند.

تلفات پایین نیروهای حماس و عدم بازداشت آنها، نشان می دهد پیشروی صهیونیست ها در مناطقی بوده است که حماس به دلایل تاکتیکی یا به منظور جلوگیری از تلفات غیرنظامیان عمدا آنجا را تخلیه کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استراتژی دروغ از عراق تا غزه

استراتژی دروغ از عراق تا غزه