مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-08سياسي

توجه دولت سیزدهم به عدالت در حوزه سلامت


مدیرعامل بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم توسعه بیمه پایه برای اقشار کم درآمد در کشور فراهم شده و عدالت در سلامت بسیار مهم است، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم توسعه بیمه پایه برای اقشار کم درآمد در کشور فراهم شده و عدالت در سلامت بسیار مهم است، گفت: امسال دو دهک دیگر به دهک هایی اضافه شدند که باید خدمات بیمه رایگان دریافت کنند.

محمدمهدی ناصحی، امروز چهارشنبه 17 آبان، در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، گفت: فعالیت هایی در زمینه توسعه کمی و کیفی حوزه سلامت در خراسان جنوبی انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل بیمه سلامت ایران با بیان اینکه نگاه مجموعه نظام بر بحث مراقبت های اولیه و استقرار و توسعه شبکه های درمانی است، اظهارکرد: بحث پیشگیری نیز یکی از نکات ارزشمندی است که توانستیم در این زمینه فعالیت های خوبی در کشور انجام دهیم و امیدواریم در کوتاه مدت بتوانیم نواقص موجود در استان را رفع کنیم.

وی بیان کرد: در حوزه پوشش جمعیتی در کشور یک جهشی داشتیم و اکنون بیش از 44 میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و بیش از 20 میلیون نفر عضو صندوق روستاییان و عشایر هستند و خدمات آن را دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه دولت سیزدهم به عدالت در حوزه سلامت

توجه دولت سیزدهم به عدالت در حوزه سلامت