مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 14:052023-10-23پزشكي

سلسله رویدادهای«ذهن زیبا» در خوابگاه های علوم پزشکی


رییس اداره مشاوره و سلامت روان وزارت بهداشت از برگزاری سلسله رویدادهای «ذهن زیبا» ویژه دانشجویان و دستیاران ساکن خوابگاه ها و سراهای دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.

- رییس اداره مشاوره و سلامت روان وزارت بهداشت از برگزاری سلسله رویدادهای ذهن زیبا ویژه دانشجویان و دستیاران ساکن خوابگاه ها و سراهای دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیامک طهماسبی ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: سلسله رویدادهای ذهن زیبا قرار است تا پایان سال، سه شنبه های هر هفته با حضور اساتید صاحب نظر، باتجربه وتوانمند در ارائه مطالب جذاب در موضوعات سلامت روان برگزار شود.

وی افزود: دانشجویان تمام دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی می توانند با ورود به لینکی که برای آنها هر هفته پیامک می شود، در سه بستر آنلاین در زمان های تعیین شده با کارگاه و رویداد ذهن زیبا ارتباط برقرار کرده و زیر نظر اساتید با تجربه، در کلاس ها شرکت کنند.

دکتر طهماسبی ادامه داد: البته محل اصلی ضبط این سلسله برنامه و رویدادها، استودیو دانشگاه علوم پزشکی ایران است اما همزمان با ضبط این برنامه، دوره های آموزشی به صورت آنلاین قابل رویت برای دانشجویان و دستیاران دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور است و دانشجویان ساکن خوابگاه ها، پاویون ها و سراهای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلسله رویدادهای«ذهن زیبا» در خوابگاه های علوم پزشکی

سلسله رویدادهای«ذهن زیبا» در خوابگاه های علوم پزشکی