مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 19:152023-11-20اقتصادي

آغاز شانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد ایران زمین در گرگان


جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین با مشارکت سه کشور افغانستان، قزاقستان و ترکمنستان و استان های سراسر کشور در شهرستان گرگان آغاز به کار کرد.

- ایسنا/گلستان جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین با مشارکت سه کشور افغانستان، قزاقستان و ترکمنستان و استان های سراسر کشور در شهرستان گرگان آغاز به کار کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان شامگاه دوشنبه، 29 آبان ماه 1402 در آیین افتتاح شانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصادی ایران زمین که در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: در این نمایشگاه 27 گروه سیاه چادر از 15 استان خراسان رضوی، گلستان، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، سمنان، کهکیلویه و بویراحمد، فارس، کرمانشاه، زنجان، خوزستان، آذربایجان غربی، اصفهان، اردبیل، لرستان و سیستان و بلوچستان حضور دارند.

محمدجواد ساوری با بیان اینکه 25 گروه هنری از 15 استان کشور در قالب موسیقی آیینی های سنتی در این جشنواره اجرای برنامه خواهند داشت، افزود: این گروه ها از استان های گلستان، مرکزی، مازندران، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، گیلان، لرستان، خوزستان، بوشهر، کردستان، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، سمنان و آذربایجان غربی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز شانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد ایران زمین در گرگان

آغاز شانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد ایران زمین در گرگان