مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:552023-10-24سياسي

توجه به اهل خانه، جنبه مهمی از زندگی پر برکت امام حسن عسکری(ع) بود


رعایت حق الله و حق الناس و توجه به اهل خانه، سه جنبه مهم از زندگی پر برکت امام حسن عسکری(ع) است که ما پیروان و محبان این بزرگوار باید با الگو قرار دادن این خصلت ها خیر دنیا و آخرت را ببریم.

- توجه به اهل خانه، جنبه مهمی از زندگی پر برکت امام حسن عسکری(ع) بود ایسنا/آذربایجان شرقی کارشناس مسائل مذهبی گفت: رعایت حق الله و حق الناس و توجه به اهل خانه، سه جنبه مهم از زندگی پر برکت امام حسن عسکری(ع) است که ما پیروان و محبان این بزرگوار باید با الگو قرار دادن این خصلت ها خیر دنیا و آخرت را ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نستوهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از راهبردهای امام حسن عسکری(ع) برای فرهنگ سازی مکتب شیعه این بود که دوست و دشمن را به اسلام ناب محمدی سوق می داد.

وی افزود: امام حسن عسکری(ع) در راستای توسعه مکتب شیعه، گفتگو و مناظره با عالمان مختلف حتی با افراد بی دین را در پیش می گرفت و در این امر نقش مهمی داشت.

وی به زمینه سازی امام عسکری (ع) برای غیبت امام زمان(عج) اشاره کرد و ادامه داد: امام حسن عسکری(ع) در راستای زمینه سازی ذهنیت مردم درباره امر غیبت کبری حضرت مهدی(عج) و با بهره مندی از تجربیات گهربار پدر بزرگوارشان، امام هادی(ع) شیوه نهان سازی ارتباط با مردم را در پیش گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به اهل خانه، جنبه مهمی از زندگی پر برکت امام حسن عسکری(ع) بود

توجه به اهل خانه، جنبه مهمی از زندگی پر برکت امام حسن عسکری(ع) بود