مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 23:352023-11-15سياسي

بیانیه ایران در واکنش به تصویب قطعنامه حقوق بشری ضد ایرانی


ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در واکنش به تصویب قطعنامه سیاسی در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد درخصوص وضعیّت حقوق بشر در ایران، بیانیه ای صادر کرد.

- ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در واکنش به تصویب قطعنامه سیاسی در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد درخصوص وضعیّت حقوق بشر در ایران، بیانیه ای صادر کرد.

ستاد حقوق بشر در واکنش به قطعنامه سیاسی کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد درباره وضعیت حقوق بشر در ایران اعلام کرد: پروژه حقوق بشر علیه ایران، یک پروژه سیاسی و هدایت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از معاونت امور بین الملل قوه قضاییه و ستاد حقوق بشر، در پی تصویب قطعنامه پیشنهادی کانادا (که کارنامه سیاهی در زمینه حقوق بشر دارد) در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل درخصوص وضعیّت حقوق بشر در ایران، ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در واکنش به این قطعنامه، بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: بیش از هر زمان دیگری حقوق بشر سیاست زده شده و استانداردهای دوگانه و رویکردهای تبعیض آمیز در این حوزه موج می زند.

این بیانیه می افزاید: جنایات گسترده رژیم صهیونیستی در نوار غزه که نمایشگاهی از جنایت علیه بشریت، جنایت جنگی، نسل زدایی و پاکسازی نژادی و قومی است از یک طرف، ناکارآمدی سازوکارها و ابزارهای حقوق بشری از طرف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه ایران در واکنش به تصویب قطعنامه حقوق بشری ضد ایرانی

بیانیه ایران در واکنش به تصویب قطعنامه حقوق بشری ضد ایرانی