مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-05سياسي

نظریه نظام انقلابی موضوع همایش علمی سالروز صدور بیانیه گام دوم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اندیشگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که ذیل دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب فعالیت می کند برای همایش ملی نظریه نظام انقلابی؛ - فراخوان همایش ملی نظریه نظام انقلابی؛ مبانی، الزامات و راهبرد ها که قرار است در سالروز صدور بیانیه گام دوم برگزار شود منتشر شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اندیشگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که ذیل دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب فعالیت می کند برای همایش ملی نظریه نظام انقلابی؛ مبانی، الزامات و راهبرد ها که قرار است در سالروز صدور بیانیه گام دوم از سوی رهبر انقلاب برگزار شد فراخوان مقاله ای را منتشر کرد محور های اصلی این همایش، چیستی، مبانی، الزامات تحقق و راهبرد های دستیابی به نظام انقلابی است.

در همایشی که هر ساله به مناسبت صدور بیانیه گام دوم منتشر می شود یکی از محور های مهم این بیانیه مطرح و با حضور اندیشمندان و پژوهشگران به آن پرداخته می شود.

پژوهشگران و اندیشمندان می توانند تا 30 آبان چکیده مقاله و تا 30 آذر اصل آن را در آدرس www.

gaame2.

ir ثبت نمایند.

این همایش علمی از سوی اندیشگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در تاریخ 23 بهمن ماه برگزار می شود و جزییات فراخوان مقاله هم در سایت مزبور قابل دسترسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظریه نظام انقلابی موضوع همایش علمی سالروز صدور بیانیه گام دوم

نظریه نظام انقلابی موضوع همایش علمی سالروز صدور بیانیه گام دوم