مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-09سياسي

تاکید رییس کل دادگستری مازندران بر تعامل سازنده مسئولان در خدمت رسانی به مردم


رییس کل دادگستری مازندران در شورای اداری استان مازندران که با حضور رییس دیوان عدالت اداری برگزار شد بر نقش همدلی مسئولان در خدمت رسانی بهتر به مردم تاکید کرد.

- ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری مازندران در شورای اداری استان مازندران که با حضور رییس دیوان عدالت اداری برگزار شد بر نقش همدلی مسئولان در خدمت رسانی بهتر به مردم تاکید کرد.

رییس دیوان عدالت اداری از دیروز، 17 آبان ماه وارد مازندران شد و در سفر دو روزه خود و هیات همراه به مازندران علاوه بر دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، جلسه دیدار مردمی، شرکت در جلسه شورای اداری و برگزاری نشست های تخصصی در دستگاه های اجرایی استان از جمله برنامه های این مسئول دستگاه قضایی در استان مازندران بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری، گفت: دیوان عدالت اداری در قانون اساسی جایگاه رفیعی دارد که برگرفته از جایگاه رفیع قضاوت در اسلام است.

وی افزود: در اصل 156 قانون اساسی وظایف قوه قضاییه در چند بند بیان شده یکی از بخش هایی که طرف شکایت واقع می شود حاکمیت است و در اصل 173قانون اساسی به این بخش توجه ویژه ای شده است و دیوان عدالت اداری تشکیل شد تا به تظلم خواهی افراد از بخش حاکمیت رسیدگی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس کل دادگستری مازندران بر تعامل سازنده مسئولان در خدمت رسانی به مردم

تاکید رییس کل دادگستری مازندران بر تعامل سازنده مسئولان در خدمت رسانی به مردم