مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-13اقتصادي

افرادی که یارانه نقدی دریافت نکردند حتما بخوانند!


طیبه حسینی، سخنگو سامانه هدفمندی یارانه ها خبر داده است که به جهت یک سری هماهنگی های بین دستگاهی افرادی که تا کنون موفق به دریافت یارانه خود نشده اند تا پایان هفته یارانه خود را دریافت می کنند.

- جی پلاس؛ سخنگوی سامانه هدفمندی یارانه ها به مهر گفت: به جهت یک سری هماهنگی های بین دستگاهی افرادی که تا کنون موفق به دریافت یارانه خود نشده اند تا پایان هفته یارانه خود را دریافت خواهند کرد.

یارانه کمک معیشتی مرحله 153 بر اساس دهک بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید بیستم آبان به حساب سرپرستان خانوار واریز می شد و ساعت 12 بامداد قابل برداشت می بود.

این در حالی است که برخی بانک ها مانند ملت یارانه 300 و 400 هزار تومانی را صبح روز یکشنبه واریز کرده و 3 بانک سپه، رفاه و پست بانک هنوز مبلغی را واریز نکرده اند.

طیبه حسینی، سخنگو سامانه هدفمندی یارانه ها به مهر گفت: به جهت یک سری هماهنگی های بین دستگاهی افرادی که تا کنون موفق به دریافت یارانه خود نشده اند تا پایان هفته یارانه خود را دریافت خواهند کرد.

وی افزود: چنانچه سرپرست خانوار تا پایان هفته موفق به دریافت یارانه نشدند برای مشاهده وضعیت به پنجره واحد خدمات هوشمند- سامانه رفاهی پنجره ملی مراجعه کرده و از وضعیت خود اطلاع کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرادی که یارانه نقدی دریافت نکردند حتما بخوانند!

افرادی که یارانه نقدی دریافت نکردند حتما بخوانند!