مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 18:502023-10-25حوادث

دستگیری شکارچی کل وحشی در نایین


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نایین از دستگیری یک شکارچی کل وحشی در پناهگاه حیات وحش عباس آباد توسط محیط بانان خبرداد.

-  علیرضا رضایی، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نایین در گفتگو با خبرنگار فارس در نایین اظهار کرد: در راستای گشت، کنترل و جلوگیری از تخلفات شکار و صید در زیستگاه های مناطق تحت مدیریت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نایین، محیط بانان این اداره موفق شدند یک نفر متخلف شکار غیر مجاز را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: این متخلف شکار غیرمجاز به وسیله تله گذاری اقدام به شکار در پناهگاه حیات وحش عباس آباد کرده بود که با هوشیاری به موقع محیط بانان دستگیر شد.

رضایی افزود: از این متخلف، لاشه یک راس کل وحشی کشف و در نهایت پس از ثبت وقایع، پرونده تخلف تشکیل و جهت رسیدگی به مرجع قضایی ارسال شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شکارچیان متخلف باید بدانند با آن ها برخورد خواهد شد و از مردم درخواست داریم اگر تخلفی در خصوص شکار غیرمجاز مشاهده کردند، سریعا به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نایین اطلاع دهند.

پناهگاه عباس آباد با وسعت بیش از 300 هزار هکتار در 90 کیلومتری شمال شرق شهر نایین واقع است و به لحاظ جغرافیایی بخشی از این پناهگاه در شهرستان نایین و بخش دیگری از آن در شهرستان خوروبیابانک قرار دارد و مدیریت این منطقه بر عهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچی کل وحشی در نایین

دستگیری شکارچی کل وحشی در نایین