مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 17:052023-10-25اجتماعي

جذب پزشک در پزشکی قانونی به معضلات تبدیل شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، امیرحسین مهدوی، معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل کل پزشکی استان زنجان با تأکید بر اینکه هیچ بهانه ای برای ارائه خدمات با کیفیت به مردم توسط پزشکی قانونی وجود ندارد، اظهار کرد: شرافت و عزت کارکنان پزشکی قانونی چنان است که به بهانه محدودیت اعتباری و مالی هیچ خدشه ای در ارائه خدمات وارد نمی شود که باعث افتخار است.

  معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی با ابراز خرسندی از توقع به حق مردم زنجان برای دریافت خدمات باکیفیت افزود: اما باید بگویم در حال حاضر تجهیزات آزمایشگاهی در پزشکی قانونی زنجان به مانند تهران است هر چند ممکن است نیاز به حمایت داشته باشند و در حال حاضر نمونه ها به مراکز دیگر ارسال نمی شود و در واقع زنجان مرکز ارجاع محسوب می شود که به کاهش اطاله دادرسی کمک می کند.

وی با تقدیر از پزشکی قانونی استان زنجان برای برگزاری کمیته ها که نتیجه آن کاهش ورودی پرونده به کمیسیون پزشکی قانونی است، ادامه داد: این اقدامات به کاهش اطاله دادرسی منجر خواهد شد.

مهدوی به کمبود پزشک در شهرستان ها اشاره و تصریح کرد: جذب پزشک در پزشکی قانونی جزو معضلات شده است چرا که در پرداخت حقوق و مزایا در پزشکی قانونی و به طور کلی در بخش دولتی محدودیت وجود دارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب پزشک در پزشکی قانونی به معضلات تبدیل شده است

جذب پزشک در پزشکی قانونی به معضلات تبدیل شده است