مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 14:302023-10-31اقتصادي

زیرساخت های هواشناسی در سیستان و بلوچستان ارتقاء می یابد


رییس سازمان هواشناسی کشور در سفر به سیستان و بلوچستان گفت: چهار پروژه هواشناسی در شهرستان های استان وجود دارد که با بهره برداری از آنها تا حد قابل توجهی زیرساخت های فنی استان ارتقاء می یابد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان هواشناسی کشور در سفر به سیستان و بلوچستان گفت: چهار پروژه هواشناسی در شهرستان های استان وجود دارد که با بهره برداری از آنها تا حد قابل توجهی زیرساخت های فنی استان ارتقاء می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سحر تاج بخش در حاشیه بازدید از زیرساخت های هواشناسی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور با مخاطرات جوی متعددی درگیر است و ضرورت توجه به زیرساخت های هواشناسی در آن حیاتی است.

وی ادامه داد: از مخاطرات جوی این استان می توان به رخداد پدیده های خاکدار و وزش بادهای 120 روزه، جریانات موسمی جنوبی و بارش های سیل آسا، چرخندهای حاره ای و.

اشاره کرد که با بهبود زیرساخت های هواشناسی تلاش شده تا خدمات جوی مطلوبی به هموطنان استان ارائه شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواشناسی کشور افزود: سازمان هواشناسی در دولت سیزدهم حدود شش انواع ایستگاه خودکار هواشناسی و پایش گردوغبار در استان راه اندازی کرده تا به بهبود خدمات کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های هواشناسی در سیستان و بلوچستان ارتقاء می یابد

زیرساخت های هواشناسی در سیستان و بلوچستان ارتقاء می یابد