مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 19:052023-11-03حوادث

وزیر کشور: با مقصران آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود برخورد جدی می شود


وزیر کشور در بازدید از کمپ سوخته ترک اعتیاد در لنگرود از برخورد جدی با مقصران این اتفاق تلخ خبر داد و بیان کرد: تیم های کارشناسی در حال بررسی بوده و با دستور رییس قوه قضاییه با مقصران و عاملان احتمالی این اتفاق به طور جدی برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، احمد وحیدی وزیر کشور عصر امروز در حاشیه بازدید از مرکز ترک اعتیاد کلیدبر لنگرود و در جمع خبرنگاران با تسلیت به جانباختگان حادثه آتش سوزی در مرکز ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود،  اظهار کرد: متأسفانه امروز صبح شاهد حادثه دلخراشی در مرکز ترک اعتیاد کلیدبر شهرستان لنگرود بودیم که در اثر آن 32 نفر فوت و 16 نفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به حضور فوری نیروهای امدادی و آتش نشانی در محل حادثه، گفت: با توجه به نزدیکی ایستگاه آتش نشانی در محل حادثه بلافاصله در همان دقایق اولیه نیروهای آتشفشانی در محل حاضر و عملیات اطفای حقیق انجام شد.

وزیر کشور با تأکید بر حضور نیروهای انتظامی در محل حادثه و انجام کارهای کارشناسی، افزود: به محض وقوع آتش سوزی در مرکز ترک اعتیاد کلیدبر لنگرود مسؤولان تیم های امدادی و نیروهای انتظامی در محل حاضر و به طور جدی به بررسی علل این اتفاق پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: با مقصران آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود برخورد جدی می شود

وزیر کشور: با مقصران آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود برخورد جدی می شود