مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 18:252023-10-02سياسي

تکریم چهره های ماندگار موسیقی حماسی لرستان


دبیر اجرایی دومین جشنواره بین المللی موسیقی ایثار نوای مهر گفت: چهره های ماندگار موسیقی ایثار و انقلاب در دومین جشنواره بین المللی موسیقی ایثار نوای مهر تکریم می شوند.

- ایسنا/لرستان دبیر اجرایی دومین جشنواره بین المللی موسیقی ایثار نوای مهر گفت: چهره های ماندگار موسیقی ایثار و انقلاب در دومین جشنواره بین المللی موسیقی ایثار نوای مهر تکریم می شوند.

محمد کرم الهی امروز، دهم مهرماه با حضور در محل ستاد هماهنگی دومین جشنواره بین المللی موسیقی ایثار--نوای مهر در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رویدادی که در هر منطقه ای از کشور برگزار می شود ارتباط مستقیم با مقوله های متفاوتی پیدا می کند که در لرستان برای این جشنواره بر حسب ظرفیت و زیرساخت موسیقایی و علاقمندان بسیاری که به تولید آثار فاخر و هنری جایگاه ویژه دارد تاکیدی بر ظرفیت های موجود استان است و به جریان سازی مجدد در عرصه خلق آثار فاخر و اثرگذار هنر به ویژه هنر انقلاب اسلامی و در مسیر ایثار و شهادت کمک می کند.

وی اضافه کرد: رهاورد این جشنواره ضمن شناخت ظرفیت ها، شرایط را برای تولید هرچه بیشتر در قالب های متعدد ذهن مردم را با تولید آثاری با مضامین ایثار و شهادت سیراب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم چهره های ماندگار موسیقی حماسی لرستان

تکریم چهره های ماندگار موسیقی حماسی لرستان