مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 17:502023-10-20اجتماعي

خدمت فنی و حرفه ای ایلام به 19 جامعه هدف


رییس سازمان فنی و حرفه ای ایلام گفت: فنی و حرفه ای استان به 19 جامعه هدف خدمت رسانی می کند که از جمله آنها سربازان وظیفه، دانش آموزان، دانشجویان و.

- مجید ولی زاده رییس سازمان فنی و حرفه ای استان ایلام، عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: فنی و حرفه ای در استان به 19 جامعه هدف خدمت رسانی می کند که از جمله آنها سربازان وظیفه، دانش آموزان، دانشجویان، متقاضیان مهارت، زنان سرپرست خانوار، عشایر، معتادان بهبود یافته، زندانیان و غیره است.

وی با اشاره به تعداد آموزش های سال 1401 به افراد که بالغ بر 4 میلیون و 600 هزار نفر است، افزود: از سال 1402 تاکنون بالغ بر 2 میلیون و 500 هزار نفر- ساعت بوده که پیش بینی می شود تا پایان سال طبق برنامه ریزی ها و برش های شهرستانی که حدود 5 میلیون نفر- ساعت برسد.

ولی زاده با بیان آموزش های متداول که همواره در دستور کار هست، گفت: در طی یک سال گذشته طرح آموزش تخصصی 500 نفر نیروی کار ماهر برای صنعت نفت و گاز استان را اجرایی نمودیم که این طرح در شهرستان های ایلام، چوار، مهران و دهلران اجرا شد و مرحله دوم این طرح در حال اجراست.

رییس سازمان فنی و حرفه ای ایلام ادامه داد: از دیگر طرح های شاخص در یک سال گذشته، طرح مدرسه تابستانه مهارت بود که در تابستان امسال در 2 رده سنی 12 تا 15 سال و همچنین 15 تا 18 سال بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت فنی و حرفه ای ایلام به 19 جامعه هدف

خدمت فنی و حرفه ای ایلام به 19 جامعه هدف