مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-12اقتصادي

1102 اشتغال خانگی در خراسان جنوبی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: نیمه اول امسال از محل مجوز های مشاغل خانگی در استان هزار و 102 نفر شغل ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا اشرفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: 34 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در نیمه نخست امسال در استان پرداخت شد.

وی گفت: در نیمه نخست امسال 176 طرح مشاغل خانگی برای دریافت 40 میلیارد ریال تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند که از این تعداد به 20 طرح اشتغال خانگی تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تعداد مجوز های صادرشده مشاغل خانگی در نیمه نخست امسال در بخش های مستقل، پشتیبانی حقیقی و پشتیبانی حقوقی هزار و 49 مورد اعلام کرد و ادامه داد: بیشترین تعداد مجوز مربوط به مجوز های مستقل بود.

اشرفی تعداد اشتغال ایجاد شده در این مدت از محل مجوز های مشاغل خانگی را هزار و 102 نفر عنوان کرد و افزود: این مجوز ها در بخش های مختلف کشاورزی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، طرح های کمیته امداد امام خمینی (ره)، طرح های صندوق کارآفرینی امید و فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1102 اشتغال خانگی در خراسان جنوبی

1102 اشتغال خانگی در خراسان جنوبی