مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 19:352023-09-30اجتماعي

سازمان ها فضای کار خود را برای استفاده ناشنوایان مناسب سازی کنند


مدیرکل بهزیستی فارس با تأکید بر اهمیت مناسب سازی فضاهای جامعه برای ناشنوایان گفت: سازمان ها باید فضای کار خود را برای استفاده ناشنوایان مناسب سازی کنند.

- ایسنا/فارس مدیرکل بهزیستی فارس با تأکید بر اهمیت مناسب سازی فضاهای جامعه برای ناشنوایان گفت: سازمان ها باید فضای کار خود را برای استفاده ناشنوایان مناسب سازی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بهزیستی فارس، محمدرضا هوشیار امروز، 8 مهرماه با بیان اینکه افراد ناشنوا نیز حق تعامل با جامعه را دارند، افزود: در بحث مناسب سازی و مانع زدایی برای ناشنوایان در سطح جامعه دو بخش فیزیکی و ارتباطی را داریم.

در بخش فیزیکی باید شهر مناسب تردد و استفاده این افراد و سایر معلولیت ها ساخته و یا بهسازی شود در بخش ارتباطی نیز باید فرهنگ سازی صورت گیرد تا این افراد بتواند به راحتی و بدون دغدغه با محیط پیرامون خود ارتباط بگیرند.

مدیرکل بهزیستی فارس خطاب به سایر سازمان های دولتی و خصوصی و سایر بخش ها گفت: سازمان ها باید فضای کار خود را برای استفاده ناشنوایان مناسب سازی کنند به طور مثال بانک ها باید غرفه ویژه این افراد یا امکانات ارتباطی برای خدمات رسانی به این قشر از جامعه در نظر بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ها فضای کار خود را برای استفاده ناشنوایان مناسب سازی کنند

سازمان ها فضای کار خود را برای استفاده ناشنوایان مناسب سازی کنند