مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-18سياسي

محکومیت شخص مغایرتی با تکمیل پروژه تولیدی ندارد


رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به رویکرد حمایتی دستگاه قضا نسبت به چرخه تولید گفت: دستگاه قضا در مقام اجرای عدالت، به گونه ای اقدام کرده است تا مانعی بر سر راه تکمیل پروژه احداث کارخانجات نورد و ذوب آهن وجود نداشته باشد.

- رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به رویکرد حمایتی دستگاه قضا نسبت به چرخه تولید گفت: دستگاه قضا در مقام اجرای عدالت، به گونه ای اقدام کرده است تا مانعی بر سر راه تکمیل پروژه احداث کارخانجات نورد و ذوب آهن وجود نداشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، نشست بررسی مشکلات و موانع تاسیس و راه اندازی کارخانجات نورد و ذوب آهن شرکت فولاد ازنا با حضور علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران، ربیع الله قربانی رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران، اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان تهران، نمایندگان دستگاه ها، نهادها و بانک های ذی ربط برگزار شد.

علی القاصی در ابتدای این نشست ضمن اشاره به جنایت های رژیم موقت و منحوص صهیونیستی در نوار غزه و کشتار زنان و کودکان بی گناه و به طور خاص بمباران بیمارستان المعمدانی اظهار کرد: رژیم شیطانی صهیونیستی در حالی در مقابل دیدگان مدعیان حقوق بشر مرتکب چنین جنایات جنگی می شود که مدعیان همیشگی حقوق بشر و حقوق بین الملل چشمان خود را بر تمامی فجایع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت شخص مغایرتی با تکمیل پروژه تولیدی ندارد

محکومیت شخص مغایرتی با تکمیل پروژه تولیدی ندارد