مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 17:552023-10-05ورزشي

مناف هاشمی: فکر می کنم 6، 7 مدال طلای دیگر بگیریم


سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو می گوید که باید در انتظار کسب چند طلای دیگر توسط ورزشکاران ایرانی در بازی های آسیایی هانگژو باشیم.

- سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو می گوید که باید در انتظار کسب چند طلای دیگر توسط ورزشکاران ایرانی در بازی های آسیایی هانگژو باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی ایسنا به هانگژو، مناف هاشمی پس از کسب دو مدال طلا توسط فرنگی کاران ایران در بازی های آسیایی 2022 اظهار کرد: کسب دو مدال طلای کشتی فرنگی توسط ساروی و میرزازاده را به ملت ایران، مدال آوران و عزیزانی که در کشتی فرنگی نقره و برنز با ارزشی را در آسیا گرفتند، تبریک می گویم.

با این دو طلا مجموع مدال طلای ما به عدد 8 رسید و در روزهای باقیمانده در کاراته، وزنه برداری، جوجیتسو، کبدی و کشتی آزاد امید به کسب مدال داریم.

او افزود: در شطرنج هم نمایندگان ما تا اینجا خوب کار کرده اند و سرگروه هستیم و امیدوار به تاریخ سازی در این رشته هستیم همانطور که در تنیس روی میز، ژیمناستیک و دوچرخه سواری کوهستان و اسکیت تاریخ سازی کردیم .

سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو در ادامه افزود: تصور می کنیم 6، 7 مدال طلای دیگر بگیریم و بیشترین امید ما به کشتی آزاد است و از خدا می خواهیم پشتیبان این جوانان و ملت ایران باشد تا با این طلاهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناف هاشمی: فکر می کنم 6، 7 مدال طلای دیگر بگیریم

مناف هاشمی: فکر می کنم 6، 7 مدال طلای دیگر بگیریم