مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-02بين الملل

نیوزویک: چرا روس ها موشک فاتح 110 ایرانی را دوست دارند؟


یکی از گزینه هایی که احتمالا در دسترس روسیه است می تواند موشک ایرانی کوتاه بُرد فاتح 110 و همچنین دیگر موشک های دوربرد طراحی شده توسط ایران باشد که در چند دهه گذشته توسعه یافته اند.

- نشریه آمریکایی نیوزویک در گزارشی مدعی شده روسیه ممکن است در اواخر ماه جاری میلادی (اکتبر) و پس از لغو تحریم های تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران، موشک های ساخت ایران را خریداری کند، زیرا تهران و مسکو روابط نزدیک تر خود را در بحبوحه جنگ اوکراین تحکیم کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، بر اساس گزارش نیوزیوک : اندیشکده موسسه مطالعات جنگ روز چهارشنبه گذشته گزارش کرد که مقامات ارشد نظامی روسیه و ایران در ماه های آگوست و سپتامبر امسال تسلیحات پیشرفته ایرانی را در نمایشگاه هایی در پایتخت های هر دو  کشور بررسی کردند و ممکن است توافقنامه فروش پهپاد و موشک ایرانی به روسیه را در چند هفته آینده، زمانی که محدودیت های فعلی تحمیل شده توسط سازمان ملل منقضی می شود، منعقد کنند.

  محدودیت های موشکی سازمان ملل در 18 اکتبر امسال (16 روز دیگر) به پایان می رسد، به این معنی که روسیه می تواند ظرف چند هفته موشک های ساخت ایران را از تهران خریداری کند.

یکی از گزینه هایی که احتمالا در دسترس روسیه است می تواند موشک ایرانی کوتاه بُرد فاتح 110 و همچنین دیگر موشک های دوربرد طراحی شده تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیوزویک: چرا روس ها موشک فاتح 110 ایرانی را دوست دارند؟

نیوزویک: چرا روس ها موشک فاتح 110 ایرانی را دوست دارند؟