مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-16سياسي

تشکیل شورای عالی دریایی کشور از لایحه برنامه هفتم حذف شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی بندی از لایحه برنامه هفتم را حذف کردند که در آن تشکیل شورای عالی دریایی کشور پیش بینی شده بود.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی بندی از لایحه برنامه هفتم را حذف کردند که در آن تشکیل شورای عالی دریایی کشور پیش بینی شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه علنی نوبت صبح امروز دوشنبه، نمایندگان مجلس در ادامه بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه، بند الف ماده 61 لایحه برنامه هفتم را بررسی کردند.

در ابتدا اصل این ماده به رای گذاشته شد که مجلس با آن مخالفت کرد.

سپس پیشنهاد حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر برای حذف این بند مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان با حذف آن موافقت کردند.

در بند الف ماده 61 آمده بود به منظور تسهیل، تسریع و شتاب بخشی به توسعه دریامحور و ایجاد هماهنگی، تمرکزبخشی و یکپارچه سازی سیاستگذاری و مدیریت یکپارچه امور دریایی، اقدامات زیر انجام می گیرد: الف- به منظور سیاستگذاری و مدیریت یکپارچه اقتصاد دریا، با ادغام شورای عالی صنایع دریایی کشور، موضوع ماده 9 قانون توسعه و حمایت از صنایع دریایی مصوب 1387 و شورای عالی اقیانوس شناسی مصوب 1370 مجلس شورای اسلامی، شورای عالی دریایی کشور به ریاست رییس جمهور (و در غیاب وی معاون اول رییس جمهور) و عضویت وزرای راه وشهرسازی به عنوان دبیر شورا، نفت، امور خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شورای عالی دریایی کشور از لایحه برنامه هفتم حذف شد

تشکیل شورای عالی دریایی کشور از لایحه برنامه هفتم حذف شد