مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 17:402023-10-14دانش

تولید داخلی درزین مورد نیاز صنعت ریلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید دانشگرزاده، مدیرعامل شرکت ادوات راهداری شهاب با اشاره به طراحی و تولید درزین های ساخت ایران عنوان کرد: - متخصصان یک شرکت دانش بنیان، موفق شده اند درزین نوعی ابزار حل و نقل ریلی را متناسب با نیاز های مختلف صنعت ریلی تولید و تجاری سازی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید دانشگرزاده، مدیرعامل شرکت ادوات راهداری شهاب با اشاره به طراحی و تولید درزین های ساخت ایران عنوان کرد: درزین نوعی وسیله نقلیه ریلی است که با هدف جابه جایی افراد و محموله روی خطوط ریلی مورد استفاده قرار می گیرد.

این فعال فناور ادامه داد: این خودرو ریلی از نظر کارایی، برای حمل افراد و بار مورد استفاده قرار می گیرد و در دو کلاس مسافری و باری طراحی می شود که درزین مسافری همانند مینی بوسی با ظرفیت 16 نفر و باری مانند خاور با ظرفیت بار 5/2 تن و 6 نفر قادر به حمل افراد و بار هستند.

وی با اشاره به نیاز مبرم صنعت ریلی کشور، راه آهن جمهوری اسلامی ایران و پیمانکاران راه آهن به این تجهیز عنوان کرد: به دلیل مشکلات و نیاز راه آهن به چنین تجهیزاتی این شرکت در مسیر طراحی و تولید به صورت کارخانه ای درزین گام برداشتدانشگرزاده به ایجاد اشتغال و رفع نیاز کشور به واردات این تجهیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 100 نفر نیرو به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید داخلی درزین مورد نیاز صنعت ریلی

تولید داخلی درزین مورد نیاز صنعت ریلی