مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 11:552023-09-24بين الملل

آلمان از شهروندانش خواست افغانستان را ترک کنند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه آلمان در بیانیه ای خطاب به شهروندان این کشور اعلام کرد وضعیت امنیتی در افغانستان به شدت وخیم است و به دلیل بسته بودن سفارت آلمان در کابل، - وزارت امور خارجه آلمان با انتشار بیانیه ای ضمن ابراز نگرانی از وضعیت امنیتی افغانستان، از شهروندانش خواست افغانستان را ترک کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه آلمان در بیانیه ای خطاب به شهروندان این کشور اعلام کرد وضعیت امنیتی در افغانستان به شدت وخیم است و به دلیل بسته بودن سفارت آلمان در کابل، در حال حاضر پشتیبانی کنسولی محلی نیز در افغانستان امکان پذیر نیست.

بر اساس بیانیه وزارت امور خارجه آلمان، ترور، سرقت و آدم ربایی (به ویژه خارجی ها) و سایر جنایت های خشونت آمیز در دوسال گذشته در سراسر افغانستان افزایش یافته است.

وزارت خارجه آلمان همچنین هشدار داده است که در حال حاضر جنایت و جرائم سازمان یافته در شهر ها افزایش یافته و شهروندان آلمانی نیز قبلاً از این رویداد ها متأثر شده اند.

در این بیانیه تصریح شده است: در سراسر افغانستان، از جمله در شهر ها از جمله کابل (پایتخت)، آلمانی ها در معرض خطر بالایی قرار دارند که قربانی آدم ربایی یا جنایت خشونت آمیز شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان از شهروندانش خواست افغانستان را ترک کنند

آلمان از شهروندانش خواست افغانستان را ترک کنند