مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-15اقتصادي

ساخت گرم کن های صندلی خودرو برای 30 هزار دستگاه در دستور کار دانش بنیان ها


یکی از شرکت های دانش بنیان با دستیابی به دانش فنی ساخت چاپ انواع مدارات چاپی و انعطاف پذیر، گرمکن های خودرو را ساخته و طی انعقاد قراردادی با سایپا قرار است برای 30 هراز دستگاه خودرو گرمکن صندلی به تولید برساند.

- یکی از شرکت های دانش بنیان با دستیابی به دانش فنی ساخت چاپ انواع مدارات چاپی و انعطاف پذیر، گرمکن های خودرو را ساخته و طی انعقاد قراردادی با سایپا قرار است برای 30 هراز دستگاه خودرو گرمکن صندلی به تولید برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی قره خانی، مدیر تحقیق و توسعه این شرکت دانش بنیان حوزه فعالیت این شرکت را در صنعت خودرو ذکر کرد و گفت: ما در این حوزه محصولات نانویی داریم که مهمترین آنها گرمکن صندلی است که آن را تولید و به بازار عرضه می کنیم.

در این گرم کن ها از مواد نانویی استفاده شده است.

وی با بیان اینکه این گرمکن ها به دلیل بهره مندی از فناوری نانو از کیفیت بالایی برخوردارند، اظهار کرد: در حال حاضر با شرکت سایپا برای این گرمکن های صندلی قرارداد داریم و قرار است امسال برای 30 هزار دستگاه خودرو، گرمکن صندلی تولید کنیم.

قره خانی خاطر نشان کرد: به منظور تولید و توسعه محصولات حوزه الکترونیک چاپی، چاپگری ساخته ایم که از طریق آن با کمک جوهرهای نانویی می توانیم محصولاتی نظیر گرمکن صندلی و حسگر و پنل خودروها تولید کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت گرم کن های صندلی خودرو برای 30 هزار دستگاه در دستور کار دانش بنیان ها

ساخت گرم کن های صندلی خودرو برای 30 هزار دستگاه در دستور کار دانش بنیان ها