مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 16:502023-09-28سياسي

ثبت 312 وقف جدید در مازندران


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از ثبت 312 وقف جدید در استان خبر داد و گفت: واقفی داریم که ساختمانی در شهرستان نور به همراه مجتمع تجاری عروس دریا را برای بچه های یتیم کل کشور با عنوان بچه های آسمان وقف کرده است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از ثبت 312 وقف جدید در استان خبر داد و گفت: واقفی داریم که ساختمانی در شهرستان نور به همراه مجتمع تجاری عروس دریا را برای بچه های یتیم کل کشور با عنوان بچه های آسمان وقف کرده است.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی امروز در دیدار مدیران اوقاف با نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار کرد: در سال های اخیر حدود 110 هزار سند اجاره موقوفات در استان منعقد شد، خدا را شاکریم با وجود هجمه هایی که معاندین و دشمنان علیه نهاد مقدس وقف دارند، این مهم محقق شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به وقوع وقف های جدید در استان مازندران، ادامه داد: وقف زمین کشاورزی برای کشف واکسن بیماری های جدید و ناشناخته اولین وقف بی نظیر در کشور بوده است، همچنین بعد از شهادت شهید فخری زاده فردی از منطقه چمستان نور کارخانه شالیکوبی و زمین کشاورزی به متراژ 3هزار متر مربع را برای تبدیل انرژی هسته ای وقف کرد، در شهرستان بهشهر دکتر ملک پور پنج طبقه ساختمان را برای درمان کودکان نارس و بیمار وقف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 312 وقف جدید در مازندران

ثبت 312 وقف جدید در مازندران