مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 18:502023-10-07اقتصادي

مدیریت استان با سوداگری مسکن مبارزه خواهد کرد


استاندار قم با بیان اینکه خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیرقانونی بوده و خریداران این فیش ها هرگز تحت حمایت محاکم قضایی نخواهند بود،گفت: - ایسنا/قم استاندار قم با بیان اینکه خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیرقانونی بوده و خریداران این فیش ها هرگز تحت حمایت محاکم قضایی نخواهند بود،گفت: مدیریت استان از هر ابزاری استفاده خواهد کرد تا از سوداگری مسکن جلوگیری کند.

هشتمین جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان عصر امروز 15 مهرماه به ریاست دکتر سیدمحمد آقامیری و با حضور برخی مدیران کل دستگاه های دولتی و اجرایی استان قم در سالن امام جواد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، در این جلسه موضوعاتی همچون بررسی طرح تفضیلی فاز اول شهرک پرنیان، تهیه و ساخت شهرک لجستیک بررسی شد.

استاندار قم در این جلسه درخصوص اهمیت موضوع مسکن در دولت سیزدهم، اظهار کرد: به دلیل عدم توجه به موضوع تولید مسکن در دولت قبلی، با افزایش تقاضا مواجه شده که در نتیجه افزایش نجومی قیمت ها را شاهد هستیم.

وی افزود: افزایش تولید مسکن یکی از مسائلی بود که از روز اول دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفته و در این 2 سال اخیر ده ها هزار واحد ساخته و تحویل مردم داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت استان با سوداگری مسکن مبارزه خواهد کرد

مدیریت استان با سوداگری مسکن مبارزه خواهد کرد