مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 19:002023-10-04سياسي

تلاش مدیریت شهری مشهد برای رفع اختلاف طبقاتی


نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: از همه خدمات شورای شهر و شهرداری برای محقق کردن اصل بزرگ انقلاب یعنی از بین بردن اختلاف طبقاتی است، - ایسنا/خراسان رضوی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: از همه خدمات شورای شهر و شهرداری برای محقق کردن اصل بزرگ انقلاب یعنی از بین بردن اختلاف طبقاتی است، تشکر می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، آیت الله سیداحمدعلم الهدی صبح امروز در مراسم افتتاح 44پروژه شهری در منطقه چهار گفت: اقدامات خیراندیشانه و خدمتگزاری خالصانه شورای ششم اسلامی با همت شهردار مجاهد خوشبختانه سبب حلاوت کام مردم منطقه در این روزهای مبارک شده است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی تصریح کرد: هدف اساسی تشکیل نظام و نقطه پایبندی هر متدین انقلابی در هر سمت مدیریتی برهم زدن اختلافات طبقاتی در نظام مقدس است.

علم الهدی با بیان اینکه مشکل نظام ستم شاهی بیداد حاکم و اختلاف طبقاتی بود، گفت: شما در گذشته می دیدید که بسیاری از امکانات به طبقه ضعیف نمی رسید.

بعد از انقلاب طبقات مختلف به یکدیگر نزدیک شدند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مدیریت شهری خود را موظف به توسعه خدمات در شهر می دانند، این عنوان به معنی محرومیت از خدمات عمومی است و رهبری از این عنوان رنج می برند و نسبت به حاشیه شهر مشهد حساسیت بیشتر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مدیریت شهری مشهد برای رفع اختلاف طبقاتی

تلاش مدیریت شهری مشهد برای رفع اختلاف طبقاتی