مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-15بين الملل

ایران اینترنشنال چگونه «موساد اینترنشنال» شد؟


ایران اینترنشنال خیلی زود و از همان بدو تأسیس نشان داد یک رسانه ضدایرانی است که با منابع مالی هنگفتی که در اختیار دارد، قصد دارد طرح های بی ثبات کننده سرویس ها و دولت های متخاصم علیه ایران را از مبدأ رسانه عملیاتی کند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایران نوشت: انتقال بخش قابل توجهی از اعضا و امکانات ایران اینترنشنال به فلسطین اشغالی، وابستگی مستقیم این شبکه ضدایرانی به رژیم صهیونیستی را به قطعیت اثبات کرد.

تا پیش از این نشانه های متعددی درخصوص این وابستگی وجود داشت که نشان می داد سرویس امنیتی اسراییل کارفرمای جدید ایران اینترنشنال است؛ اما با این انتقال و اظهارات رسمی کارکنان این شبکه فارسی زبان معاند، دیگر جایی برای انکار یا سانسور وابستگی ایران اینترنشنال به دولت صهیونیستی باقی نمی ماند.

در تازه ترین نمونه، رضا محدث در گفت و گو با فرداد فرحزاد از تجربه پرواز ویژه اش از امریکا به سرزمین های اشغالی می گوید و با اشاره به تدابیر شدید امنیتی فرودگاه امریکا در انتقال سربازان ذخیره ارتش صهیونیستی به اراضی اشغالی مدعی شد: در فرودگاه نیویورک، تدابیر شدید امنیتی، پلیس مسلح و سگ های بمب یاب، مسافران اسراییل را پوشش داده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اینترنشنال چگونه «موساد اینترنشنال» شد؟

ایران اینترنشنال چگونه «موساد اینترنشنال» شد؟