مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-10اجتماعي

آزمون ورود به حرف مهندسان روزهای20 و 21 مهر ماه برگزار می شود


مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، در روزهای 20و 21 مهرماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج محمد راستا از برگزاری آزمون تستی ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در شهر یاسوج خبر داد و گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته های عمران، تاسیسات مکانیکی و برقی، معماری، شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک برگزار می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این دوره از آزمون 1524 داوطلب ثبت نام کردند که از مجموع ثبت نام کنندگان 1347 نفر مرد و 177 نفر زن است.

راستا با بیان اینکه آزمون ورود به حرفه مهندسی در دو نوبت صبح و عصر روز پنج شنبه  20 و صبح روز جمعه 21 مهرماه در محل دانشگاه دولتی یاسوج برگزار خواهد شد، گفت: هدف از برگزاری این آزمون صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه سه در صلاحیت های طراحی، نظارت و اجرا در رشته های مهندسی ساختمان جهت ورود مهندسان به بازار کار حرفه ای است.

مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد  عنوان کرد: داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه آزمون را از طریق سایت دفتر مقررات ملی ساختمان به نشانی www.

in.

ir یا سایت شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون ورود به حرف مهندسان روزهای20 و 21 مهر ماه برگزار می شود

آزمون ورود به حرف مهندسان روزهای20 و 21 مهر ماه برگزار می شود