مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-02سياسي

هیچ دانش آموزی به دلیل مشکلات مالی نباید از تحصیل باز ماند


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردستان گفت: تلاش خواهیم کرد هیچ دانش آموزی در شهرستان اردستان به دلیل شرایط مادی و اقتصادی خانواده اش از تحصیل باز نماند.

- ایسنا/اصفهان رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردستان گفت: تلاش خواهیم کرد هیچ دانش آموزی در شهرستان اردستان به دلیل شرایط مادی و اقتصادی خانواده اش از تحصیل باز نماند.

ابوالقاسم صادقی، امروز(دوشنبه، 10 مهرماه) در مراسم زنگ عاطفه ها در یکی از مدارس اردستان، اظهار کرد: امسال در تمام مدارس شهرستان، مراسم جشن زنگ عاطفه ها برگزار خواهد شد.

این مراسم به صورت نمادین در چهار مدرسه در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد و دهستان برزاوند با حضور مسئولان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه زنگ عاطفه ها با شعار آینده ساز باشیم نواخته خواهد شد، افزود: تأکید داریم تا کمک های جمع آوری شده با همکاری کمیته امداد و انجمن اولیاء و مربیان به سرعت در اختیار مسئولان همان مدارس برای کمک به دانش آموزان نیازمند قرار می گیرد، زیرا هیچ دانش آموزی در شهرستان اردستان نباید به دلیل شرایط مادی و اقتصادی خانواده اش از تحصیل باز ماند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردستان با تأکید بر اینکه این مرحله از طرح جشن عاطفه ها با رویکرد ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین دانش آموزان اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ دانش آموزی به دلیل مشکلات مالی نباید از تحصیل باز ماند

هیچ دانش آموزی به دلیل مشکلات مالی نباید از تحصیل باز ماند