مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 18:502023-10-22سياسي

شهرستانی 22 هزار نفری بدون حتی یک تاکسی شهری!


شهرستان باشت با جمعیت 22 هزار نفری در حالی که به 30 دستگاه تاکسی نیاز دارد، با خودرو های شخصی تحت عنوان تاکسی موقت به مردم خدمات رسانی می کند.

-  خبرگزاری فارس باشت؛ فتح الله پوران پور- در میان ناوگان حمل و نقل عمومی، تاکسی نقش پررنگ تری در جابه جایی مسافران دارد، اما با جمعیت 22 هزار نفری هنوز تاکسی عمومی در شهرستان باشت وجود ندارد.

به دلیل وجود این معضل مردم مجبورند از مسافربرهای شخصی استفاده کنند که این امر موجب مشکلاتی برای مردم شهرستان شده است لذا باید در این زمینه متولیان امر وارد شده و امور را ساماندهی کنند.

نبود تاکسی در شهر باشت موجب شده که مردم این شهر برای انجام اموری مثل سرویس مدارس، مهد کودک، خرید و انجام دادن کارهای شخصی خود از آژانس ها و مسافربرهای شخصی استفاده کنند.

استفاده از وسایل نقلیه عمومی به ویژه تاکسی یکی از موضوعات و مسائل مهم برای مردم باشت و روستاهای تابعه است  هزینه بالا و عدم امنیت مسافران با مسافربرهای شخصی نسرین زارع فر دانشجوی دانشگاه پیام نور باشت در این زمینه می گوید برای رفتن به کلاس های دانشگاه به علت اینکه تاکسی عمومی وجود ندارد، مجبور هستم از مسافربر شخصی و آژانس استفاده کنم که هزینه آن بسیار بالاست و از مسئولان می خواهم که در این زمینه چاره ای بیندیشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستانی 22 هزار نفری بدون حتی یک تاکسی شهری!

شهرستانی 22 هزار نفری بدون حتی یک تاکسی شهری!