مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 00:402023-10-13سياسي

300 سخنرانی داخلی و خارجی در کنگره بین المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی


300 سخنرانی داخلی و خارجی در پنجمین کنگره بین المللی و بیست و ششمین کنگره ملی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، پنجمین کنگره بین المللی و بیست و ششمین کنگره ملی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران با تجلیل از 25 پژوهشگر برتر در سالن همایش های حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان به کار خود پایان داد.

این کنگره با حضور بیش از 800 نفر از محققان و استادان برجسته داخلی و بیش از هفت کشور جهان از روز چهارشنبه در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آغاز شده بود.

در پایان، جوایز مربوط به زنده یاد ناصر گیتی، ژیلا بهزادی و فرشته معتمدی از چهره های شاخص کشور در علوم فیزیولوژی و فارماکولوژی به پژوهشگران اعطا شد.

46 سمپوزیوم و سخنرانی هشت تا 14 محقق در هر سمپوزیوم، شاکله پنجمین کنگره بین المللی و بیست و ششمین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران در سمنان بود و درمجموع، 300 سخنران که 15 سخنران آن از استادان برجسته بین المللی بودند، داشته های علمی خود را با پژوهشگران مهمان در این کنگره به اشتراک گذاشتند.

حدود 900 مقاله علمی شامل 550 مقاله به صورت پوستر، 343 مقاله به دبیرخانه پنجمین کنگره بین المللی و بیست و ششمین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 سخنرانی داخلی و خارجی در کنگره بین المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی

300 سخنرانی داخلی و خارجی در کنگره بین المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی