مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-17اجتماعي

پیگیری برای توقف مازوت سوزی در نیروگاه نکا


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اعلام اینکه امسال سوخت نیروگاه نکا در ایام بیشتری با سوخت گاز بود، گفت: امیدواریم در ایام زمستان شاهد مشکلات کمتری در بحث آلودگی هوا در استان مازندران باشیم .

- عطاءالله کاویان درباره تمهیدات و راهکارهای برون رفت از مشکلات آلودگی هوا در استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: امسال برای اولین بار به صورت جدی بحث ریزگردها خودش را نشان داد.

وی افزود: براساس تصاویر ماهواره ای و داده های هواشناسی و مطالعات سازمان حفاظت محیط زیست یکی از کانون های اصلی که استعداد انتقال گرد و غبار را به سمت مرزهای ایران دارد، کشور ترکمنستان است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران بیان کرد: گرمای هوا و کاهش رطوبت خاک در صحرای قره قوم باعث استعداد بالای غبارزایی و گرد و غبارخیزی شده که این موضوع در مطالعات سازمان تایید شده و می تواند استان های مازندران، خراسان شمالی، رضوی و گلستان را تحت تاثیر قرار دهد.

کاویان با اشاره به اینکه اولین جلسه اضطراری آلودگی هوا را در استان فعال کردیم، افزود: در این جلسه تکلیف دستگاه ها مشخص شد.

وی بیان کرد: در سال گذشته پیش بینی می کردیم باید استان را به دستگاه های پایش هوا مجهز که توانستیم سه شهرستان نکا، آمل و چالوس را به سیستم پایش کیفی هوا تجهیز کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برای توقف مازوت سوزی در نیروگاه نکا

پیگیری برای توقف مازوت سوزی در نیروگاه نکا