مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 17:102023-10-18سياسي

موفقیت 33 درصدی جهاددانشگاهی در زمینه درمان ناباروری


رییس جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه از ابتدا تاکنون جهاددانشگاهی خدمات زیادی ارائه داده است، تصریح کرد: یکی از کارهای صورت گرفته در حوزه پزشکی و بحث درمان ناباروری بوده است.

- ایسنا/ایلام رییس جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه از ابتدا تاکنون جهاددانشگاهی خدمات زیادی ارائه داده است، تصریح کرد: یکی از کارهای صورت گرفته در حوزه پزشکی و بحث درمان ناباروری بوده است.

دکتر مسلمی نایینی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: جهاددانشگاهی ازجمله نهادهایی است که در ابتدای انقلاب بافرمان حکیمانه امام خمینی (ره) ساخته شد.

در ابتدا ما چیزی به نام تولید و ساخت نداشتیم و اکثر مواد موردنیاز خود را از کشورهای دیگر، وارد می کردیم و با لطف خدا، جوانانی با شعار ما می توانیم از ابتدای انقلاب تاکنون کارهای بزرگی در این نهاد انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدا تاکنون جهاددانشگاهی خدمات زیادی ارائه داده است، تصریح کرد: یکی از کارهای صورت گرفته در حوزه پزشکی و بحث درمان ناباروری بوده است.

درگذشته این موضوع باعث شده بود که مردم برای درمان به خارج از کشور بروند.

رییس جهاددانشگاهی به تلاش های زنده یاد کاظمی آشتیانی در افتتاح پژوهشگاه رویان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر توانسته ایم با موفقیت 33 درصدی در زمینه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت 33 درصدی جهاددانشگاهی در زمینه درمان ناباروری

موفقیت 33 درصدی جهاددانشگاهی در زمینه درمان ناباروری