مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 09:452023-09-25سياسي

نماینده ولی فقیه: نسل امروز حق دارد بپرسد چرا جنگ کردید


ما شروع کننده جنگ نبودیم، جنگ را به ما تحمیل کردند، کشور مورد هجوم قرار گرفت و دو راه بیشتر نداشتیم یا باید به صدام خوش آمد گویی می کردیم یا راه دوم ایستادگی و مقاومت بود.

- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با ذکر این مطلب که 218 هزار رزمنده قهرمان، پیر و جوان، کوچک و بزرگ قامتشان خم شد تا نسل امروز در مقابل دشمن تعظیم نکند، گفت: پر افتخارترین ایستادگی و مقاومت در هشت سال جنگ تحمیلی اتفاق افتاد و این را مدیون خون شهدا هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در مراسم زنگ مهر و مقاومت و زنگ مدارس با بیان این مطلب که نسل امروز حق دارد این سوال را بپرسد که چرا جنگ کردید؟ اظهارداشت: ما معتقدیم جنگ ذاتا چیز خوبی نیست، و ما مخالف جنگ هستیم، جنگ خسارت، ویرانی، نابسامانی اقتصادی و.

به بار می آورد.

 امام جمعه زنجان با بیان اینکه 45 سال قبل امام(ره) با اندیشه اسلامی دینی و هویت آزادی قیام کرد و  پدران ما به ایشان لیبک گفتند و انقلاب پیروز شد، افزود: ایران باستانی ترین کشور دنیاست، ایران مدنیت 8 هزار ساله دارد در حالی که اروپایی ها با آن همه تلاش تاریخ 2 هزار ساله دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه: نسل امروز حق دارد بپرسد چرا جنگ کردید

نماینده ولی فقیه: نسل امروز حق دارد بپرسد چرا جنگ کردید