مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 14:512023-09-29سياسي

فروپاشی رژیم منحوس صهیونیستی نزدیک است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: میلاد رسول اکرم (ص) و ولادت امام صادق (ع) را خدمت شما تبریک عرض می کنم و همه این تبریک ها را به محضر رهبر حکیم انقلاب اسلامی و همه تبریکات عالم را به محضر امام زمان (عج) تقدیم می کنیم.

وی ادامه داد: روز میلاد پیامبر (ص) به عنوان روز اخلاق و مهرورزی نامیده شده است، پیغمبری که به فرموده خدای متعال رحمت للعالمین است، پیامبر (ص) برای همه عالم، نه فقط مسلمانان، رسول رحمت است.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: خداوند درباره پیامبر (ص) در آیه 4 سوره قلم فرمود وَإِنَّکَ لَعَلَی خُلُقٍ عَظِیمٍ ، یعنی (و یقیناً تو بر بلندای سجایای اخلاقی عظیمی قرار داری)، خداوند در این آیه فرموده ای پیغمبر تو در اخلاق چقدر بزرگ و باعظمت هستی.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: همچنین خدای متعال در آیه 21 سوره احزاب به ما فرمود لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَهٌ حَسَنَهٌ ، یعنی (قطعاً برای شما در اقتدا به رسول خدا سرمشقی نیکوست).

وی خاطرنشان کرد: خداوند به پیامبر (ص) فرمود اخلاق تو باعظمت است، به ما هم فرمود اسوه، الگو و سرمشق زندگی شما رسول خداست، اخلاقتان را از او یاد بگیرید، علم حکمت را از او بیاموزید، اخلاق حسنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروپاشی رژیم منحوس صهیونیستی نزدیک است

فروپاشی رژیم منحوس صهیونیستی نزدیک است