مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 10:252023-09-28پزشكي

وزیر بهداشت خبر داد: راه اندازی 33 خط تولید و تولید 75 داروی جدید در یک سال


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام به حداقل رسیدن دیوانسالاری و تسریع در صدور مجوزها در حوزه غذا و دارو از راه اندازی 33 خط تولید و 75 داروی جدید در یک سال اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، بهرام عین اللهی در آیین افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما (دارو و صنایع وابسته) گفت: این نمایشگاه با حضور و مشارکت 427 شرکت داخلی و 282 شرکت خارجی، نمایانگر گوشه ای از قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است که در حوزه دارو به نمایش گذاشته شده است.

وی تولید دارو و تجهیزات پزشکی با کیفیت را از نقاط قوت و افتخارات حوزه سلامت برشمرد و عنوان کرد: امروزه بسیاری از کشورها، داروی تولید ایران را مؤثر و موفق می دانند و در نمایشگاه هایی هم که در کشورهای مختلف برگزار شده است، بر این مهم اذعان دارند.

عین اللهی اظهارکرد: اکنون برترین جلوه قدرت جمهوری اسلامی ایران، نیروی انسانی آن است که در حوزه سلامت وجود 67 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی، 22 هزار عضو هیات علمی، 270 هزار دانشجو در رشته های مختلف پزشکی و پیراپزشکی و 850 مرکز تحقیقاتی، پشتوانه ای استوار برای حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شمار می آید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: در حال حاضر هیچ رشته ای در علوم پزشکی وجود ندارد که در داخل کشور و با توان نیروهای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت خبر داد: راه اندازی 33 خط تولید و تولید 75 داروی جدید در یک سال

وزیر بهداشت خبر داد: راه اندازی 33 خط تولید و تولید 75 داروی جدید در یک سال