مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-02اقتصادي

وزارت اقتصاد: تیم اقتصادی دولت در موضوع مسکن اختلاف راهبردی ندارند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی وزارت اقتصاد در پاسخ به مطلب روزنامه «آرمان امروز» با تیتر «اختلاف دو وزیر بر سر جنجالی ترین وعده دولت» مورخ 1402.

- وزارت اقتصاد تأکید کرد: دولت سیزدهم در راستای تحقق وعده ها و شعار های خود بیشترین هماهنگی را در تیم اقتصادی خود و همچنین همکاری های راهبردی دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی وزارت اقتصاد در پاسخ به مطلب روزنامه آرمان امروز با تیتر اختلاف دو وزیر بر سر جنجالی ترین وعده دولت مورخ 1402.

7.

7 توضیح داد: بخش مسکن از جمله بخش های پیشران اقتصاد محسوب می شود، به گونه ای که با فعال شدن این بخش بیش از 130 صنعت فعال شده و با توجه به وزن یک سومی این بخش در تورم عمومی، می توان با افزایش تولید مسکن حتی تورم عمومی را نیز کنترل کرد، از این جهت دولت سیزدهم در راستای برنامه جهش تولید در همه بخش ها در بخش جهش تولید مسکن وام تسهیلات را برای سازندگان در نظر گرفت.

این در حالی است که در دولت قبل مسکن به طور کامل در حالت رکود قرار داشت چرا که هیچ کدام از اجزای دخیل در تولید و ساخت مسکن از جمله وزارت اقتصاد، وزارت راه و شهرسازی و همچنین نظام بانکی برای این منظور با یکدیگر هماهنگ نبوده و پروژه نهضت ملی مسکن نیز با عدم استقبال مردم روبرو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت اقتصاد: تیم اقتصادی دولت در موضوع مسکن اختلاف راهبردی ندارند

وزارت اقتصاد: تیم اقتصادی دولت در موضوع مسکن اختلاف راهبردی ندارند