مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 09:102023-10-11سياسي

اختصاص اعتبار 10 میلیاردی برای پروژه های عمرانی اوقاف آمل


رییس اداره اوقاف و امور خیریه آمل با اعلام اینکه 7 وقف جدید در این شهرستان انجام شد، گفت: برای پروژه های عمرانی و خدماتی آمل بیش از 10 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت الاسلام محمدهادی بهرامی صبح امروز در همایش یاوران وقف و آیین تجلیل از دست اندرکاران حوزه وقف و بقاع در مرکز فرهنگی مذهبی بصیرت آستان امامزاده ابراهیم (ع) اظهار کرد: موقوفات و بقاع متبرکه منشأ خیروبرکت هستند و مردم ولایت مدار همیشه به امامزادگان متوسل می شوند.

 وی با اعلام اینکه امامزادگان خیروبرکت به همراه دارند، افزود: بسیاری از افراد متمول و ثروتمند توفیق ندارند در راستای امور خیر، توجه به امامزادگان و موقوفات گام بردارند.

 رییس اداره اوقاف و امور خیریه آمل با اشاره به اینکه امامزادگان افراد خیر و نیک اندیش برای انجام کارهای خیر را خودشان انتخاب می کنند، تصریح کرد: تعداد 7 وقف جدید طی یک سال گذشته در این شهرستان انجام شد که در زمینه های ساخت مسجد، حسینیه و امور مذهبی بوده است.

 بهرامی با اعلام اینکه نیاز امروز جامعه اسلامی انجام موقوفات با نیات جدید احساس می شود، بیان کرد: در زمینه نیات فرهنگی، قرآنی، بحث های دارو و درمان، دستاوردهای هسته ای و جهیزیه نیازمندان جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار 10 میلیاردی برای پروژه های عمرانی اوقاف آمل

اختصاص اعتبار 10 میلیاردی برای پروژه های عمرانی اوقاف آمل