مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 21:352023-10-22فرهنگي

از بازدید وزیر ارشاد تا آماری از رأی های مردمی جشنواره فیلم کوتاه تهران


در چهارمین روز جشنواره فیلم کوتاه تهران، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به محل برگزاری این رویداد رفت و اسامی فیلم های برتر در آرای مردمی دو روز نخست داوری نیز اعلام شدند.

- در چهارمین روز جشنواره فیلم کوتاه تهران، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به محل برگزاری این رویداد رفت و اسامی فیلم های برتر در آرای مردمی دو روز نخست داوری نیز اعلام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، عصر یکشنبه 30 مهر محمدمهدی اسماعیلی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - شامگاه 30 مهر به پردیس سینمایی ملت رفت.

وی با تشکر از همکارانش گفت: کیفیت جشنواره، حاصل تلاش های انجمن سینمای جوانان در استان های مختلف است و باید از دوستان خودم تشکر کنم که زمینه برگزاری باشکوه این رویداد را فراهم کرده اند.

او در بازدید از محل جشنواره درباره آغاز بخش اول پروژه شهر هنر در پرند در روزهای آینده، حضور و تاکید فیلم سازان از شهرهای مختلف، سرمایه گذاری برای افزایش تولید در حوزه کودک و نوجوان و نیز راه اندازی بنیاد پونمایی صحبت کرده است.

**** در این روز اسامی 10 فیلم برتر آراء مردمی در تاریخ 28 مهر همزمان با دومین روز جشنواره و 29 مهر برابر با سومین روز جشنواره، اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بازدید وزیر ارشاد تا آماری از رأی های مردمی جشنواره فیلم کوتاه تهران

از بازدید وزیر ارشاد تا آماری از رأی های مردمی جشنواره فیلم کوتاه تهران