مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-02سياسي

اپل و آمازون در راه ایران؟


اخیرا تصاویری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نشان می دهد شرکت «vision os» یا همان اپل و شرکت آمازون در ایران چراغ خاموش برندشان ثبت شده است.

- اخیرا تصاویری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نشان می دهد شرکت vision os یا همان اپل و شرکت آمازون در ایران چراغ خاموش برندشان ثبت شده است.

تصاویر ساختگی نیست و وقتی به سایت روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران سر می زنیم، با شماره ثبت موجود می توانیم سندیت آنها را اثبات کنیم بازار شایعات داغ است؛ دو آگهی ثبت علامت تجاری منتشرشده در روزنامه رسمی کشور باعث شد که بازار تحلیل های بی پایه داغ شود؛ از ورود شرکت های سیلیکون ولی به ایران تا گشایش سیاسی در روابط تهران و واشنگتن.

اما واقعیت این است که یک وکیل با اهداف بیزینسی شخصی اقدام به این کارکرده است؛ در واقع دریافت حق الوکاله دلاری برای ابطال علائم تجاری اپل و آمازون در ایران باعث شده است که همه تصور کنند اتفاقاتی در راه است؛ درحالی که جز یک حرکت فردی، تحول جدیدی در زمینه ورود این برندها رخ نداده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازدنیای اقتصاد، وقتی سراغ روزنامه رسمی جمهوری اسلامی می روید، دو شماره ثبت خبر می دهند که دو شرکت غول آمریکایی از سیلیکون ولی در ایران برندشان ثبت شده است: آمازون و اپل .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپل و آمازون در راه ایران؟

اپل و آمازون در راه ایران؟