مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:102023-10-10سياسي

سازمان دانشجویان قلب تپنده جهاد دانشگاهی است


رییس جهاددانشگاهی فارس، سازمان دانشجویان را قلب تپنده این نهاد انقلابی عنوان کرد و گفت: ورود دانشجویان فعال و پویا به سازمان دانشجویان همانند دمیدن روحی تازه در جهاددانشگاهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، امیرحسین استقلال، رییس جهاددانشگاهی فارس امروز، 17 مهرماه ضمن تبریک فرا رسیدن بیست و پنجمین سالگرد تشکیل سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، از این سازمان به عنوان قلب تپنده جهاددانشگاهی نام برد و گفت: ورود دانشجویان فعال و پویا به سازمان دانشجویان همانند دمیدن روحی تازه در جهاددانشگاهی است.

  وی با بیان اینکه شروع به کار فعالیت های جهاددانشگاهی در سال 1359 مشابه فعالیت های سازمان دانشجویان بوده است، افزودک در آن زمان دانشجویان پای کار و فعال این نهاد را مدیریت و راه اندازی کردند، از این رو قدمت سازمان دانشجویان را حتی می توان بیش از 25 سال دید و محاسبه کرد.

  رییس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به فعالیت های سازمان دانشجویان تصریح کرد: به مرور زمان با تغییر فعالیت های جهاددانشگاهی و ساختار آن و نیاز به حفظ ارتباط و ارتقای فعالیت های این نهاد در سال 1377 سازمان دانشجویان ایران ذیل این نهاد تأسیس و تشکیل شد.

همچنین اهمیت سازمان دانشجویان از اهمیت دیگر سازمان های جهاد دانشگاهی به مراتب بالاتر بوده و نهادی که ما را به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان دانشجویان قلب تپنده جهاد دانشگاهی است

سازمان دانشجویان قلب تپنده جهاد دانشگاهی است