مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 21:502023-10-19سياسي

دریافت کد رهگیری به منزله ثبت نام داوطلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: بعد از تکمیل پرسش نامه لازم است مدارک داوطلبان بارگذاری و مجددا کد رهگیری را دریافت کنند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: بعد از تکمیل پرسش نامه لازم است مدارک داوطلبان بارگذاری و مجددا کد رهگیری را دریافت کنند، در غیر این صورت به منزله انصراف خواهد بود.

محسن حسین میرزایی 27 مهرماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز مرحله ثبت نام نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز تا سوم آبان ماه، اظهار کرد: تمام داوطلبانی که در مرحله پیش ثبت نام موفق به بارگذاری مدارک شده و کد رهگیری از وزارت کشور دریافت کرده اند می توانند در این مرحله از ساعت 8 صبح تا 17 ثبت نام خود را انجام دهند.

وی افزود: ثبت نام نهایی داوطلبان همانند پیش ثبت نام به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام می شود و نیاز به مراجعه حضوری به فرمانداری ها، بخشداری ها و استانداری نیست.

رییس ستاد انتخابات استان گفت: در زمان ثبت نام نهایی، داوطلبان باید پرسش نامه ای را تکمیل کنند که حدود 45 دقیقه نیازمند تکمیل است که باید با دقت این کار صورت گیرد، داوطلبان باید دقت لازم را در تکمیل پرسشنامه داشته باشند زیرا امکان ویرایش وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت کد رهگیری به منزله ثبت نام داوطلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است

دریافت کد رهگیری به منزله ثبت نام داوطلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است