مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-06بين الملل

کرملین: ارتش روسیه فقط به اهداف نظامی اوکراین حمله می کند


سخنگوی کرملین ضمن اشاره به برنامه رییس جمهور روسیه برای دیدار با نخست وزیر عراق، گفت که اظهارات درباره احتمال خروج از معاهده منع آزمایش های اتمی به معنای تصمیم مسکو برای انجام چنین آزمایش هایی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه امروز (جمعه) ادعای اوکراین و حامیان غربی آن مبنی بر حملات نیروهای روسی به مناطق مسکونی و حادث شدن تلفات غیرنظامی را تکذیب کرد.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین گفت که ارتش روسیه در جریان عملیات نظامی ویژه، فقط به زیرساخت های نظامی و محل تجمع خدمه و تجهیزات نیروهای اوکراینی حمله می کند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی در این باره توضیح داد: ما دوباره تکرار می کنیم که ارتش روسیه به اهداف غیرنظامی حمله نمی کند، بلکه حملات به زیرساخت های نظامی، مکان هایی که پرسنل نظامی و فرماندهان ارتش [اوکراین] در آن حضور دارند انجام می شود .

سخنگوی کرملین در ادامه خبر داد که ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در تاریخ های دهم و یازدهم اکتبر با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق در مسکو دیدار می کند.

طبق این گزارش، پسکوف با بیان اینکه السودانی در جریان سفر کاری رسمی در تاریخ دهم اکتبر به مسکو سفر می کند، اظهار داشت که هیأت های روسی و عراقی درباره روابط دوجانبه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: ارتش روسیه فقط به اهداف نظامی اوکراین حمله می کند

کرملین: ارتش روسیه فقط به اهداف نظامی اوکراین حمله می کند