مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 06:552023-09-23اجتماعي

آغاز پایش ترافیکی پایتخت در روز اول مهر/ روان بودن ترافیک تا این لحظه


مدیران ترافیکی شهرداری تهران در اولین روز سال تحصیلی جدید نسبت به پایش تصویری ترافیک پایتخت اقدام کردند و تا لحظه ارسال خبر ترافیک در خیابان ها و معابر تهران روان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز جلسه ستاد استقبال از مهر در مرکز کنترل ترافیک شهر تهران برگزار شد و مدیران ترافیکی و پلیس راهور ضمن پایش تصویری وضعیت ترافیکی شهر تهران به ارائه دستورهایی برای مهار ترافیک پرداختند.

بارها مدیران ترافیکی اعلام کردند که همزمان با آغاز سال تحصیلی شاهد افزایش 25 تا 30 درصدی ترافیک در شهر تهران خواهیم بود که با اتخاذ تصمیماتی همچون ورود شش رام قطار اورهال شده، شناورسازی ساعت کار ادارات دولتی و تقویت ناوگان اتوبوسرانی و تاکسی سعی در مهار این ترافیک دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی جلسه ستاد استقبال از مهر در روز شنبه اول مهر ماه برگزار شده که به دلیل بین التعطیل بودن روز اول مهر تا لحظه ارسال خبر ترافیک در خیابان ها و معابر تهران روان است و مدیران شهری در روز دوشنبه سوم مهر نیز جلسه ای مشابه در مرکز کنترل ترافیک تهران برگزار خواهند کرد.

گلشنی مدیرکل حمل و نقل شهرداری تهران با اعلام عدم حضور سرپرست معاونت حمل و نقل شهرداری در مرکز کنترل ترافیک تهران به دلیل یک جلسه کاری، افزود: ترافیک اصلی مهر ماه از دوشنبه خواهد بود و به همین دلیل این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پایش ترافیکی پایتخت در روز اول مهر/ روان بودن ترافیک تا این لحظه

آغاز پایش ترافیکی پایتخت در روز اول مهر/ روان بودن ترافیک تا این لحظه