مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 21:152023-10-16پزشكي

فرایند اعتباربخشی بیمارستان «ولایت» دامغان چطور طی شد؟


این روزها سخنان ضدونقیضی درباره رمزگشایی از فرایند اعتباربخشی بیمارستان «ولایت» دامغان مطرح می شود؛ اما فرایند اعتباربخشی این بیمارستان واقعاً چطور طی شد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، این روزها سخنان ضدونقیضی درباره رمزگشایی از فرایند اعتباربخشی بیمارستان ولایت دامغان مطرح می شود و برخی مدعی هستند که کار در این بخش با پیگیری و هدایت آنها پیش رفته است؛ اما فرایند اعتباربخشی این بیمارستان واقعاً چطور انجام شد؟ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پاسخ به این پرسش تصریح می کند: با توجه به بیان مطالبی خلاف واقع در خصوص چگونگی انجام اعتباربخشی بیمارستان ولایت دامغان در شبکه های اجتماعی، به استحضار می رساند همواره ارزیابی در این مورد توسط ارزیابان خارج استانی انجام می شود و بیان اینکه با توصیه وزیر بهداشت، بازرس خارج استانی اعزام شده، خلاف واقع بوده و نشان دهنده عدم آگاهی از فرایندهای قانونی و روند انجام کارها در حوزه وزارت بهداشت و مباحث سلامت است.

دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نخستین اقدامات در این باره را از سال 99 و مکاتبات آن با وزارت بهداشت را از سال 1400 آغاز کرده و مستندات آن موجود است.

 پس از فراهم شدن شرایط لازم و طی مراحل به سرانجام رسیده و در ادامه این مسیر اعتباربخشی بیمارستان معتمدی گرمسار نیز در دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند اعتباربخشی بیمارستان «ولایت» دامغان چطور طی شد؟

فرایند اعتباربخشی بیمارستان «ولایت» دامغان چطور طی شد؟