مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-09سياسي

ماده مربوط به مدیریت پساب و فاضلاب به کمیسیون تلفیق ارجاع شد


با تصمیم رییس مجلس شورای اسلامی، ماده مربوط به مدیریت پساب و فاضلاب و ممنوعیت رهاسازی آب های آلوده برای بررسی بیشتر و رفع ابهام به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

- با تصمیم رییس مجلس شورای اسلامی، ماده مربوط به مدیریت پساب و فاضلاب و ممنوعیت رهاسازی آب های آلوده برای بررسی بیشتر و رفع ابهام به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز دوشنبه و در جریان ادامه بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه، ماده 41 این لایحه را بررسی کردند.

در زمان بررسی این ماده، محمدباقر قالیباف رییس مجلس ابهاماتی درباره این ماده مطرح کرد لذا مقرر شد این ماده با تبصره ها و بند الحاقی برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شود.

ماده 41 به شرح زیر است: ماده 41- رهاسازی آب آلوده و آلوده نمودن منابع آب سطحی و زیرزمینی ممنوع است.

مرتکب به مجازات مقرر در ماده 688 کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازاتهای بازدارنده) مصوب 1375/3/2 محکوم می گردد.

شهرداری ها، دهیاری ها از طریق بخش خصوصی، شهرک های موضوع قانون تغییر نام وزارت آبادانی و مسکن به وزارت مسکن و شهرسازی و تعیین وظایف آن مصوب 1353/4/16، شهرکهای صنعتی و کشاورزی، مجتمعهای تولیدی، صنعتی، نظامی، تصفیه خانه های شهری و روستایی و سایر واحدهایی که دارای آلاین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماده مربوط به مدیریت پساب و فاضلاب به کمیسیون تلفیق ارجاع شد

ماده مربوط به مدیریت پساب و فاضلاب به کمیسیون تلفیق ارجاع شد